Yesterday

Gårdagen var riktigt najs! Började med en snabbis till gymmet. Sen satt jag och solade lite i typ en timme innan det bar av till stan och möta upp Emilia utanför snaps! Första gången jag var där hahaha. Har sagt att vi ska gå dit enda sen jag fyllde 18 men har liksom aldrig blivit av (förutom den gången 2011 jag och Emilia 17 år försökte gå in men vakten såg oss hehe stelt) anywaaays så var det himla trevligt! Sen åkte jag runt för att byta mina nya bikinitrosor vilket tog sin lilla tid eftersom dom såklart var slut i Lilje så fick åka in ill stan. Dagen avslutades iaf med lite film mys hos Petra! Filmen kan ha varit något av det sämsta jag sett men vi hade kul ändå haha! Nu ska jag snart övningsköra lite med mami och ikväll blir det häng med jossi samt bokning av Berlin biljetterna! Såååå taggad!!

Tjena!
/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0