Valborg

Valborg började med frulle hemma hos födelsedagsbarnet Elin! sen följde jag med henne till systemet för allra första gången! tjihoo haha, kunde tyvärr inte hjälpa till att bära hem allt eftersom jag skulle direkt till jobbet men det löste sig som tur var. efter jobbet åkte jag direkt hem och fixade, käkade osv och drog sedan till elin där hon och jossi hade fixat fint i baren och det bjöds på massa dricka och annat gott 8) elin hade ställt in jellyshotsen i frysen så var liiite svåra att hantera men med en sked gick det tillslut hahah.. typ det starkasta jag någonsin smakat :'D
 
sen valde vi att skita i amba då vi visste att det skulle kaosa så vi drog till cafét ist där "fried rise" hade en happening så det var vi, ca 1000 asiater och kissie hahaha. men det var ju trevligt iaf. var dock inte så party sugen så jag, jossi, petra och sebastian drog runt 2. vaknade iallfall utan baksmälla vilket kändes underbart! sen gick jag till elin och åt tårta och kollade på sex and the city. annars då? har fått tidernas största finne precis bredvid näsan och vet inte vart jag ska ta vägen.. eller det är inte ens en finne utan typ en kombo av svullnad och en skorpa..? ångest. men fick precis veta att vi ska grilla hamburgare till middag och blev sjukt taggad så livet käns plötsligt lite bättre MUMS! 8)
 
 
älskar vårat hav av skillor på tomten!♥
 
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0