Tisdag

tjeeeeenis! idag har inte mkt spännande hänt. har jobbat och ska snart dra iväg och övningsköra lite med mami. igår hade jag första körlektionen! gick väl helt okej men märks ju att jag är en rookie haha.. men man går ju dit för att lära sig! 8) sen satt jag och elin och solade i ca 3 timmar. smörjde in mig ytterst lite för "solen tar ju typ inte i sverige" haha ELLER?! var helt knallröd i hela ansiktet och på bröstet. fick en brutalt ful bränna av mina nya bikini.. var nervös att jag inte skulle våga gå till jobbet idag men det har lagt sig ganska mkt så är bara lite röd i pannan. imorron blir det lektion nummer 2, sen lite träning på det tror jag! woop
 
 
såå bra!♥
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0