Söndag

ja vad har hänt sen sist? har hunnit med min första teorilektion. den varade i över 2 timmar vilket kändes sådär.. men man lärde sig en del! självklart glider jag såklart in sist när alla andra redan satt sig ner och hon precis ska börja lektionen.. hehe oops. men man kan inte vara perfekt! vad mer har hänt? vi har vunnit mot både Kanada och Finland i hockey!! herregud matchen mot Kanada kan ha varit det värsta jag varit med om.. snacka om att dra ut på det så länge som möjligt haha. och ikväll är det final! hoppas verkligen vi vinner!!!!
 
i fredags åkte jag och familjen ut till landet. var faktiskt jätte skönt att vara där och inte göra så mkt. pluggade lite teori, kollade hockey och sen eurovision! är jag den enda som tycker danmarks låt sög....? robin var iaf bäst och förtjänade inte att komma så långt ner :( tycker att Sverige skötte hela eurovision grejen jätte bra och petra mede var grym! vi måste ju vara det första värdlandet som faktiskt drivit med sig själva istället för att bara köra stela leenden och torra skämt genom hela grejen?
 
idag övningskörde jag lite med mamma och sedan blev det prommis med elin! hatar att min förkylning håller i sig och vägrar försvinna.... exakt 2 veckor kvar tills jag och jossi åker!!!
 
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0