Snart så!

Igår hann jag med mkt! Började med en körlektion samt att hämta alla böcker och grejer till teorin (eller "alla" böcker, var typ en och sen 3 häften haha.. Sen bokade jag och jossi FLYGET TILL BERLIN!!!! Och även boende samt åkte in till centralen, köpte tågkorten och bokade resan vidare till Amsterdam! NU ÄR VI SNART PÅVÄG! 18 dagar kvaaaar!! Fan vad skönt det ska bli! Händer inte ett piss här hemma.. Deppar ihop totalt snart. Den här resan är precis vad jag behöver! Åååh vad jag längtar!!!

Imorse hade jag mys-frulle med Elin och ikväll ska jag jobba.. Känner mig fortfarande jätte sjuk och vill bara sova. Men behöver pengarna så vad ska man göra? Fml hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0