<3

den här låten♥
 
Idag började dagen på vårdcentralen. fick penicillin utskrivet för 5 dagar pga av min urinvägsinfektion som passade på att komma lagom till resan.. så ingen alkohol förrens 2 dagar efter att jag slutat äta medicinen. FEST. då får jag agera mamma de första kvällarna haha. men får väl se det som något postitivt, jag kommer ju komma ihåg vistelsen i Berlin väldigt bra 8) sen var det lunch med petra och emilia på ciaociao och klämde i mig en suuuper god lasagne och en massa bröd med olivolja. MUMMA! sen har boendet i barcelona bokats och packlistan blivit längre!
 
ikväll ska jag kolla lets dance finalen och kolla på ego (kan ju inte gå ut och festa..) men det blir mysigt!
pusspuss på er
/Katarina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0