tuesday woop

har inte skrivit på hela helgen vilket beror på att släkten från småland har varit och hälsat på för att fira lilla mig i efterskott 8) jobbade lördag men efter det drog jag och mikaela in till stan för att ta ett glas vin. Blev nekade på första stället eftersom vi var för unga...que?! trodde man hade kommit över det när man är 20. men icke. det var tydligen 23 där och han "kunde gjort ett undantag om vi varit 22"  eeh jaha det hjälper ju inte mig? suck. anyways så hade drog vi vidare och hade kul ändå haha var längesen jag garvade så mkt :')
 
sen det här att robin vann melodifestivalen!!! har älskat honom sen jag såg när han sjöng "who you are" på sin idol audition hehe.. men trodde verkligen inte att han skulle vinna! menar han kom ju från andra chansen. men han vann tjihooo! tvingade mikaela att kolla på inspelningen med mig (eftersom vi missade på lördagen) men kände att det var mest jag som var taggad haha. dog dock över hur chockad han blev! så söt 8)
 
anywayys idag ska jag jobba till nio (taggaaaa) och imorron ska jag träna, plugga med elin och sen fira dag lite sådär i efterskott. kanske blir en utgång på det oxå. we'll seee! pusspuss
 
/K
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0