torsdag

idag har varit en hyfsat produktiv dag! började med en frulle (snarare brunch haha) hemma hos elin samt plugg. eller vi försökte iaf 8) slutade med att vi fastnade framför youtube som vanligt.. alltså tomorrowland filmen! får fortfarande rysningar. nästa sommar måste jag fan komma iväg. sen bar det av till gymmet och sprang 5 kilometer! är väldigt stolt över mig själv eftersom det varit mitt mål sen jag började gymma i höstas (då klarade jag knappt 2 kilometer..) så idag är en stor dag haha! nästa mål får bli en mil 8) kommer klara det så småningom.
 
nu har jag precis "fettat in" (haha?) mina primeboots och sitter med en ansiktsmask i fejjan. och snart ska det på lite BUS så man inte ser ut som ett levande lik. imorron är det fredag tjiho! ska dock jobba hela helgen så inte mkt helgkänsla där inte. aaanyways, bjuder på tomorrowland videon igen för att den är så bäst. hejdå.
 
/Katarina
 
 
 
04.22, 06:25, 11:12, 12:03♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0