lill lördag

sjukt taskig uppdatering på den här bloggen känner jag. och petra lyser med sin frånvaro som hon gjort de senasta halvåret typ? :'D mycket har hänt sen jag skrev sist! i fredags var jag och freja med och spelade in en musikvideo till låten "rest of me" 8) haha lovar att vi inte ens syns men var kul att vara med ändå! blev lite taggad på utgång av att lyssna på den låten i 3 timmar. efteråt drog jag emilia och petra på en fika sen blev det hem och käka sushi för jag höll på att avlida av hunger. då kom jag och emilia fram till att vi borde dra till amba och lisen var också på så vi 3 förade hos emilia (som vanligt haha!) sen drog vi till amba och hade sjukt kul!!
 
sen att jag hade 7 kr kvar på kortet och inte hade råd att köpa en cheeseburgare där på slutet var inte lika roligt men vad ska man göra? det var ju precis innan lön hehe.. var ledig mån-tis och ska jobba resten av veckan. imorgon blir det utgång igen! john de sohn på amba tjiho 8) var besatt av hans låt "long time"  slutet av 2011/början av 2012. åh ♥
 
hade egentligen planerat att träna ikväll men fick jobba över en timme sen blev det en sen middag så ooorkar verkligen inte.. ska nog dricka te och äta choklad ist (a)
 
nej nu ska jag hoppa in i duschen och smörja in mig med massa BUS för vill inte se ut som ett lik..
 
puuuss/Katarina
 
haha oklar bild från hells kitchen dagtid..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0