We will never be afraid again

idag är jag både glad och lite besviken haha.. glad för att den feta december lönen numera är på kontot och besviken för att taj mahal inte hade min hårfärg. var så taggad på löshår då jag är trött på mitt egna tunna korta.. var dock inställd på att det inte skulle finnas då min hårfärg är lite speciell med slingor osv. de skulle dock få in fler hårfärger senare i veckan så får se om jag orkar åka in och kolla igen. men igår firades iaf isas 20 årsdag med lite festligheter hemma hos henne! super trevligt :D kanske bjuder på nån bild senare om isa lägger upp någon 8) jag och antigon färskade dock och följde inte med till whiteroom efterråt. huvudsaken är iaf att isa hade kul där! :) ikväll tror jag bara att jag ska slappa galet hemma och planera lite inför min egna dag! (sista veckan som tonåring..)
frillan 2010. vad tog den längden vägen??
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0