Sista dagen som tonåring

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! Började med att jag fick reda på att jag fått förlängt kontrakt på jobbet. SÅN LÄTTNAD! Super glad!! Sen var det sista dagen jag jobbade under perioden vi anställda har 50% på allt i butiken. Hade spanat in ett par shorts så fanns det bara kvar i str 0 och 3. 3 var för stort och trodde inte 0 skulle passa men det gjorde dom!! Älskar spets detaljerna. Så köpte en tidig födelsedagspresent till mig själv kan man säga 8) nu kollar jag på "the other guys" och ska snart gå och lägga mig.. Måste vila bort min dumma förkylning som smugit sig på. Och imorron fyller jag 20. Hur sjukt?! Alla mina fina vänner kommer iaf och firar med mig. Ska hinna med en tripp till systemet oxå. Ett måste faktiskt 8) puss allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0