2012

Januari
 
nyår firades börjades med middag hemma hos jossi och avslutades i bromma! Himla kul var det!
 
åkte till sälen med familjen! haha trollskogen♥
 
Antis 18 årsdag och Isas 19 årsdag firades på magenta!
 

resan till magaluf bokades! höhö 8)
 
Februari
Jag fyllde 19!! vilket firades på gamla hederliga larran, haha 8)
 
var på östras "alla hjärtansdag fest"! även denna på larran, såklart hehe..
 
Mars/April
var på avicii!
 
åkte till åre med la familia!
 
vi hade vår skiva som blev så himla lyckad!! :D ♥ sen var vi på en massa andra skivor och det var allmänt party hela tiden!
 
Maj
MÖSSPÅTAGNING!!! så jävla taggade var vi♥
 
Loreen vann eurovision! vilket firades på amba ;)
 
vi hade bal och lyckades såklart ta båten som tog en evighet och åkte runt hela sthlm istället för den som gick direkt.. services på stället SÖG verkligen! vegetarianerna fick först skinka, och sen efter ca 20 min efter alla andra en varm avocado som förrätt. vi stod i barkön i 20 min. jag fick tuggummi på min klänning och taxi chaffisen som körde oss hem var as obehaglig. men vi hade ändå kul haha!
 
dom sista dagarna i skolan satt vi mest och chillade på fotbollsplanen och solade. väntade bara på att studenten skulle komma!
 
Juni
ALLA TOG STUDENTEN OCH VAR ALLMÄNT LYCKLIGA!!!!!!! åkte flak och blev halvt döva och neddränkta i öl! alla japanska turister blev helt till sig och undrade vad som pågick haha! bästa♥
 
började sommarjobba på IBM igen och på midsommar åkte vi ut till trosa och hade sjukt kul! midsommarafton måste varit den varmaste dagen på hela sommaren?!
 
Juli
minns inte exakt om detta var juni eller juli men jääävligt varmt var det och vi förade först hos karin och drog sen till sommar! roligt hade vi iaf :D
 
vi åkte till magaluf och hade en allmänt sjuk resa!! :D längtar faktiskt tillbaka!
 
Augusti/September
Hängde en hel del ute på landet! jobbade klart på IBM och började sedan jobba på Hollister! Mitt första riktiga jobb! sick.
 
October/November
Var på Galleriafesten med jobbet! Haha herregud vad roligt vi hade!
 
åkte till NY med min kära familj! timade orkanen sandy perfekt.. så nu har man varit med om en sån oxå haha!
 
Och fick äntligen se mina idoler live inne på friends arena!
 
December
Hela december har i stortsett varit jobb. Men jag klagar inte för snart ramlar december lönen in 8) får dock inte glömmas bort att vi överlevde jordens undergång!
 
2012 kommer alltid vara året då ALLT hände! eller okej inte allt, men sjukt mkt! tror dock att 2013 kommer bli ännu mer händelserikt! nej men nu ska jag äntligen publicera det här inlägget som tagit drygt en timme att göra.. börjar bli stressad haha!
 
 
Puss / Katarina♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0