Texas Chainsaw

jaha då har man varit 20 i lite mer än en vecka! har redan hunnit vara på systemet en gång till 8) fick uppleva helg hetsen för första gången haha.. på kvällen firades Emilia först med middag och sen fortsatte det på amba! roligt hade vi iaf ;) resten av helgen har jag mest degat hemma hehe. blir så seg av att inte göra någonting. men ikväll blir det texas chainsaw med jossi och petra! i 3D.. ångest haha. JUSTE! melodifestivalen igår :O hur snygg och bra var inte anton?? och så går han bara till andra chansen medans sean banan går till final?! kommer skämmas ihjäl om han skulle vinna.. snacka om att vi kommer gå från 1a i Eurovision till sist.. anywaaaays, delar med mig av trailern till filmen så ni får se vad jag har att vänta mig.. haha!
 
 
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0