Partyparty!

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om fredagskvällen! Var lite för trött igår hehe 8) lyckades dock komma upp ur sängen för att äta lite mysig middag på tranan med familjen! Sen kollade jag på melodifestivalen och däckade i sängen runt 10. Hehe. Anyways fredagen! Mina fina kompisar kom hit på tårta och vin och med jätte fina presenter till mig! Sen bar det av till magenta där vi dansade loss innan några av oss avslutade på white! Blev lite trött närmare 5 så jag och Lisen drog till Donken och sen åkte vi hem! Hade iaf sjukt kul och villa tacka alla fina vänner som gjorde min dag så bra! :) delar med mig av en liten bild på hur jag såg ut på den stora dagen. puuusssaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0