Fortfarande sjuk..

Det här är fan galet. Fortfarande sjuk.. Vaknade vid 3 med täppt näsa och sjukt ont i halsen.. Men nu har jag knarkat halstabletter och druckit te so its all good! Trotsade sjukdomen och gick ut i lördags. Emilias kompis från USA var i Sverige så vi förade först hos Emilia och sen gick vi till Amba och mötte upp Lisen. Lite senare joinade även Cindy som oxå var på Sverige besök :D blev lite mkt och var extremt trött på söndagen.. Vilket jag hade planerat att inte vara eftersom jag skulle ha lite födelsedagsfirande med släkten. Men men hehe. Fick jätte fina presenter! En goodiebag från min kusin som jobbar på loreal (den som inte gillar goodiebags måste ju vara galen!!) ett nagellack i glas från kosta Boda, fick läppstiftet av tjejerna så nu har jag båda! Och en prydnastallrik! Blir taggad på att flyta hemifrån när jag får såna grejer 8)

Sen igår kollade jag melodifestivalen på svt play. Jag tyckte att Janet var den enda som var bra när det kom till allting. Dans, sång och låt! Så går hon inte ens vidare?! Men 4 gubbar som inte ens är seriösa och har en låt som suger gör det.. Herregud känns som att Loreen kommer få skämmas över sin "ersättare" i år.. Suck. Anyways ska käka nu pusspuss!

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0