Förkylning, jag hatar dig!

Alltså fyfan för förkylning. Har åkt på den värsta jag haft på flera år tror jag.. Började typ två dagar innan min födelsedag. Sen fick jag ångest i måndags för att jag inte tränat på 2 veckor och kände mig "typ friskt". Sen direkt efteråt mådde jag illa och fick ont i huvudet.. Som grädde på moset kom pappa hem från Madrid med världens förkylning och hade redan hunnit smitta mamma. Men åkte till jobbet och det måste varit det jobbigaste passet ever. Mådde så sjukt dåligt. Så jag, mamma och pappa och legat hemma i två dagar nu och bara hostat på varandra haha.. Fresh! Men ska försöka jobba imorgon nu får det fan vara nog haha.

Till något roligare! I fredags var det party med lite vänner som började med middag och förkrök hos Emilia och bar sedan av till Amba! Hade jättekul men var lite trött hehe så vi drog hem rätt tidigt. Men förhoppningsvis är jag frisk på lördag för då är det utgång igen! :) nu ska jag fortsätta kolla på tunnelbanan. Brukar alltid jobba sent i vanliga fall så typ första gången jag kan kolla på teven! Tjiho 8) just nu handlar det om huliganer i Älvsjö. Förortsungar alltså.. Höhö. Och ja bilden är tagen idag! Ser alltid ut såhär när jag är sjuk :D not

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0