lördag

heeeelluuue allesammans! gårdagen blev så fruktansvärt spontan. tanken var att jag skulle möta upp Lisen på hennes jobb och att vi sen skulle dra vidare och ta ett glas vin. slutade med att vi förar på hennes jobb i några timmar och sen säger hennes kompis att vi ska dra till magenta och möta upp någon. vilket vi gjorde! hade dock lite ångest över min "ta ett glas vin och chilla" outfit men vad ska man göra? haha. några drinkar senare hamnar vi i en taxi påväg till en lägenhet på söder. lite innan 5 bestämde jag mig för att åka hem och fick gå hem från högdalen i regnet vilket var kul. men förutom det var kvällen riktigt lyckad! har btw precis skickat in min ansökan till högskolan och det känns rätt bra. är nöjd med min lista iaf!
 
sen har mitt hår spårat ur. känner mig som en kyckling och ska därför köpa silverschampo imorron och försöka rädda situationen! har aldrig använt sånt innan så har ingen aning om hur det fungerar men det löser sig nog.. kan knappast bli värre än det redan är iaf.
 
byebye
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0