fredag dock ej så party

hejsan allihopa! efterso jag jobbar idag hinner jag med att skriva ett super intressant inlägg till er. har inte så mkt att berätta. förra torsdagen gick jag, emilia, dag, emma och madde och såg john de sohn på amba. det var najs 8) mindre najs att jobba dagen efter. fyfan trodde aldrig att den dagen skulle ta slut!!! var där i 5 och en halv timme men kändes som 12. inte bakis på jobbet mer på ett tag nu haha.. sen jobbade jag hela påskhelgen förutom på måndagen så hann dra ut en sväng till landet. myyyyspys på den. OCH JUSTE! jag och jossi har tagit ledigt från jobbet i juni så att vi kan åka iväg på vår eurotrip!!!! sååååå taggad vi kommer ha det super bra :D  och idag jobbar jag som sagt sent så har försökt plugga lite till provet imorron men har gett upp nu. FYFAN JAG VILL INTE. uppstigning lite innan 7 imorron vilket är det tidigaste jag gått upp på flera månader. fezt. så det blir ingen utgång idag haha.
 
 
bjussar på två mysiga bilder från landet i måndags!
och såhär taggad är jag inför provet imorron!!! woho nu kör vi ppl!!!! nooooooooot..
 
/Katarina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0