The edge of reason

idag var jag ledig igen! har kollat på Bridget jones dagbok 2 vilket kan vara min favoritfilm! så underbart mysig och allmänt härlig. älskar soundtracket också. får mig typ att tänka på "det tidiga 2000 talet" och fredagsmys med familjen haha :P igår hade jag, babs och anti middag hemma hos mig vilket var super mys! alldeles för länge sen jag träffade dom. samma sak med jossi och freja som jag ska träffa ikväll! har inte hängt med dom sen maggan vilket bara är sjukt. inte okej. får bli ändring på det där. nä nu ska jag nog städa mitt rum och sminka mig lite! tjiho
 
 
älskar den här låten! är med i soundtracket till första filmen tror jag.
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0