Silhouettes

den här dagen hade jag längtat till sen 5 år tillbaka. enda sen jag fick se mitt förra pass för första gången och såg hur muppig jag såg ut. den första tanken som slog mig var flodhäst och jag började nästan gråta (oh yes its true..) nu 5 år senare skulle jag ÄNTLIGEN ta en ny bild. tror ni inte att den blir minst lika hemsk?! seriöst vad gör jag för fel?! ser ut som en man på knark typ.. åh ångest. 5 år till nästa bild då, nedräkningen har börjat haha -.- så den här dagen har varit allmänt bajs dålig. och ikväll ska jag övningsköra så får väl se om dagen avslutas med ett mental breakdown på kopplingen eller inte? tjoho! har även fått en ny kärlek till silhouettes, den är så äckligt bra ♥
 
och såhär tycker jag om den här dagen!
 
/Katarina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0