Saturday

eftersom att jag fått lite klagomål att jag inte uppdaterat bloggen (haha) så tänkte jag att det var dags idag! har hänt en del sen sist. har jobbar klart på IBM och hade nu min första dag på Hollister idag! var sjukt nervös och kändes sådär toppen bra att ha sin första dag på en lördag när butiken var fullproppad och alla var jätte stressade.. gick dock helt okej! alla var jätte trevliga och hjälpsamma men mina fötter (och ena benet?) är helt förstörda efter 5 timmar i flipflops.. men nu ska vi inte vara såna! jo vad har med hänt? har hunnit med att se snabba cash med petra, en suschi middag med dag,nina och louise i kista centrum samt en kvällsfika med emilia! har varit en bra vecka helt enkelt! sen kör vi ett 5 timmars pass till imorron och sen får man vila ett par dagar! har ju faktiskt jobbat 7 dagar i sträck imorron.. cash flow hehe
 
och vad vore detta inlägg utan lite ego bilder? 8)
 
/Katarina

Kommentarer
Postat av: Fjanti

Det var på tiden att nån uppdaterade!

2012-09-02 @ 14:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0