Midnight city

tjohej allihopa! petra lyser fortfarande med sin frånvaro! så det är väl mitt ansvar att ni ska ha något att läsa höhö.. så ja vad har hänt i mitt liv? i torsdags var jag på bio med freja! förhandsvisningen av "2 dagar i new york" störd men rolig film haha! sen har jag jobbat lite. fick det sista av IBM lönen igår och lite av min första hollister lön. måste dock hålla tillbaka med shoppingen till New york! åh vad jag längtar!! men nu när lönen är på kontot är det väl dags att lyfta på röven och köpa ett gymkort. men min kropp orkar inte idag haha.. gör det imorron! sen har jag övningkört lite oxå! går faktiskt framåt och nu tycker jag att det är riktigt roligt att köra! sen har karma visat sig och "varit en bitch" mot en som verkligen förtjänar det. 1-0 till karma! tjiho haha 8)
 
nu kan jag stryka ett namn 8) "synd".
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0