Lite emo idag sådär..

 
tjena allihopa! idag är det fredag, pjuh har en jobbig vecka bakom mig har ju faktiskt jobbat hela 5 timmar!! haha.. idag har jag iallafall fikat med pontus som sedan blev en liten shopping tur på stan. Självklart ska min enda kompis ute på landet flytta till smögen. tjiho. aja vad har mer hänt idag? åt precis middag. det är typ det (haha glatt humör much..?) nä men imorron blir det förhoppningsvis ändring på det med en liten "inflyttningsfest/utgång" hos emilia! har btw fastnat för en sjukt otippad låt, nämligen en med petter och veronica maggio! baby rösten känns väldigt högstadiet haha.. men kanske är därför jag gillar den? liten nostalgitripp till the old fjortis days? ;) höhöh..
 
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0