sunday

fick en chock när jag gick in på bloggen och såg att petra skrivit! omg hon levde alltså tjiho! haha skämd åsido.. i onsdags var det galleriafest på hamburger börs! såg ut som en 80-tals hora.. (kanske borde lägga till att temat var 80 tal? haha) vimmel fotografen tog massa bilder men vet inte vart jag hittar dom så ni får försöka klara er utan atm! sjukt kul var det iallafall och blev nog något vinglas för mkt.. men vad ska man göra? ;D tackar bara gud att jag slapp jobba på torsdagen. vart dock jobb på fredagen och igår bar det av till landet där jag hjälpte pappa att elda iförd militärbyxor 5 storlekar för stora, mammas gamla rosa jacka och en toppluva! pappas kommentar "nu ser du ut som en riktig trosabo!" haha vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte.. är nog mest en förolämpning till alla trosabor hehe.. nu är jag iaf hemma igen och dödstrött vet ej varför. sitter iaf och lyssnar på denna underbara tomorrowland remixen på midnight city♥
 
 
 
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0