Sexy lady

 
snodde lite bilder från gårdagen av frejko och petra! (lägg märke till smygreklamen för petras insta ;D höhö) vi förade iaf hos mig och begav oss sedan till solidaritet där jag aldrig varit innan. var sjukt stort men hade minsta rökrutan ever.. musiken på övervåningen sög, tänk er random "dunkadunka" utan sång. kändes som han spelade samma låt i 2 timmar ungefär. men musiken där nere var mycket bättre!  sen blev det donken där man som vanligt alltid stöter på folk man känner som oxå varit ute! haha det blir liksom "samlingsplatsen" sådär runt 2-3. idag har jag degat sönder hela dagen men ska nu fixa mig inför en dejt med dag, louise och nina!
 
pusspuss
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0