brace yourselfs..

I'm back! Får se hur många inlägg jag gör innan jag glömmer bort igen att skriva höhö. Har tydligen inte skrivit sen juni fan! Så nu jävlar haha.
Anyways, igår var jag och Mary ute och partajade. Men de var helt jävla dött ute överallt! I mean what the fuick. Vi drog till Anchor men där var äldre killar som var skitkåta och jobbiga så då drog vi istället till min strandadbar Harry B James, and yees det var dött där också men fanns yngre och roliga människor där så en lyckad kväll! Jag önskade Diane med Therapy men tydligen va den för mycket emovarning på (I mean come oon!) men den görawesome dj:n spelade den anyway! Haha best time ever..

Idag ska jag träffa Jossi och luncha och mysa så hoppas min baksmälla lugnat ner sig då, sen på kvällen ska jag träffa Emma och kolla på båda vårans favofilm: Phantom of the opera!


/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0