Fredag

sitter just nu och lyssnar på mysmusik, ska snart käka en stabil frulle innan jobbet hehe. man måste ju stå sig hela dagen! direkt efter jobbet blir det troligtvis middag ute med jossi och emilia! helt okej fredag! :D igår kollade jag och petra som sagt på film, chained tror jag den hette. troligtvis sämsta filmen ever haha! den var så tråkig att vi satt och kollade på justin bieber parodier samtidigt, väntandes på att något skulle hända.. så den kan ni hoppa över så att säga!
 
och det är jätte mkt snö ute!! SÅ MYSIGT! älskar snö! när det är sådär riktigt kallt så att den inte smälter och det blir äckligt slask istället. sen är ju SL kaoset ett litet minus oxå hehe.. men den här snön lär ju smälta bort lagom till jul så jag har inte "my hopes up" direkt. anyways nu måste jag ringa en spa klinik.. ångest för mitt present kort har troligtvis gått ut men dom var ju så sjukt oklara och skrev två olika datum?! wtf hur ska jag veta vilket som är rätt?? kul att man kommer behöva ta samtalet på engelska oxå.. Jarrååå!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0