Valborg

japp valborg spenderades först med supergod middag med jossi och petra (är fortfarande impad över hur bra den blev haha!) sen kom dag hit och vi förade lite innan vi drog till larran! jag var konstigt nog inte super taggad på att dra ut så körde inte direkt sönder men det var rätt skönt att det blev en tidig kväll och jag vaknade inte bakis för en gångsskull!! :D bussresan hem var extra mysig tack vare en tjej som satt och spydde ner sig själv och allting runt omkring. får dock alltid medlidnadskänslor för sånna männiksor! speciellt eftersom hon var helt ensam! man kan ju fan inte ta hand om sig själv om man är sådär packad.. men det var nån tjej som hjälpte henne lite så tummen upp till henne! själv spyr jag bara jag känner lukten av spya så tackade gud för min täppta näsa när man såg hur resten av bussen plågades av lukten..

anyways, så mötte jag upp Lovisa i stan idag för en liten shoppingtur (studiebidraget tjihoooooo!) fick bli lite ansiktsgrejer eftersom att min hy spårar at the moment.. samt ett oranget linne som jag varit på jakt efter ett tag nu! dock var det lite starkare färg än jag tänkt mig.. men som man brukar säga, det blir fint när man är brun! ;D nä nu ska jag göra inbjudningar till min studentmottagning och sen fortsätta med historian! Tagga livet!!



tänkte även ge er ett litet låttips som gör alla en glad trots att man är lite bitter, lyssnar aldrig på amy winehouse i vanliga fall men fick ett ryck när jag hörde valerie på radion idag! så lyssna på den! pusspuss

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0