Onsdag


Haha fiin bränna jag har! Mitt face är också fan lika rött men pudrade arslet av mig för att det itne skulle synas, it still did. Men anyways, var den enda människan i Sverige som hade shorts på sig idag haha! Vad är det för fel på människor som går med jeans, jacka och *andas* halsduk?! What the fuck.. okej jag erkänner att jag insåg idag att jag faktiskt är den enda som inte känner kylan så imorn får det väl bli juust like any coldsucker out there haha.

Sjukt mysig dag idag! Känns aldrig som en riktig skoldag när det är sol och varmt ute så det var awesome!

Nu ska jag pluggart lite, ha en skön onsdag!

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Katarina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

2012-05-02 @ 18:17:03
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0