Unbreakable

Idag jobbade jag hela dagen! Sjukt jobbigt.. jag är övertrött som fan nu med tanke på att jag inte kunde sova efter halv tre av nån anledning (ehm trodde det var en mördare i huset..) så jag var skitpigg till jobbet som började halv åtta! Imorgon börjar jag.. wait for it... SEX!! Då menar jag på morgonen alltså, så jag ska alltså försöka klara av att komma till jobbet även om jag inte sovit på 20 timmar eller mer.. hahaha.

Men anyways, ikväll kommer Mary Jonna och Katti över och hänger med mig, mys! Ingen aning om vad vi ska hitta på men antagligen käka, titta på film, snacka på altanen eller nått likanande! J och M ska också sova över här sen, vilket är skönt så de får hålla vakt på kvällen så jag kan sova höhö.

Gah får lite panik över pluggandet! Känner att jag inte orkar efter 9 timmars jobb! Gimme a break!! ''I got some problems but they wont last, im gonna lay right down here, here in the grass, and pretty soon all my trubbles will pass cause im in su-su-su..su-su-sugar town!''


My babys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0