torsdag

dagen började sådär, vaknade halv 8 (skulle tagit bussen 07:20) så valde att skippa skolan idag då jag endast har två lektioner. loggade in på face och såg något som jag inte ville se, kändes lite som en blandning av ett slag i magen och äcklande (plus lite bitterhet, ska inte ljuga.. standard i mitt liv numera). tänkte att jag skulle göra ett ryck med mitt historia arbete! men halv 12 ska jag ut och steka i solen! min blekhet är inte okej när det börjar vankas shortstider och sommarvärme!


Hittade en helt löjligt underbar studentlåt igår! slängde med en till som jag hittade nu i morse hehe, vad vore ett flak utan lite gammal hederligt fjortisdunk att stå och hoppa till? ;D (och ja jag är medveten om att dom säger "student 09" i den första men jag är glad ändå!)



inte långt kvar nu! så jävla sjuuuuukt!!


/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0