heaven right now


osndag idag, egentligen deadlinen för projektarbetet men mamma berättade att min bok precis är klar så lämnar in den imorron! ;D ska bara kötta på med projektrapporten och sen fortsätta med historian.. fml. jag och jossi drog iaf till sickla efter skolan för att hämta hennes balklänning. ville egentligen gå på fotbollen men ingen annan var taggad och det regnade. inte alltför roligt. påväg hem från sickla lyckades iaf jag och jossi haffa varsin mcwrap vilket var en väldigt omständig procedur haha! när man väl fått tag på den i telefonen fick man inte släppa så fick typ kramp i fingret med det vare värt! sjukt goood!

kollade precis på bb avsnittet när dom får in en våg. jennifer började skrika över att hon vägde 49 när hon gick in i huset och nu gått upp till 55. herregud hon är väl lång? inte kan hon ha vägt 49 kilo? kan ju inte vara normalt? jag kände mig iallafall lite tjock när hon berättade det, så jag tröstade mig själv genom att klämma i mig en chokladboll :D MUMS!

Ciao! /Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0