Håll i hatten

igår hade freja sin skiva i gamla stan. jag, jossi och petra fick låna josefinas mammas jobbs (hahaha..) lägenhet som låg 30 sek ifrån stället där skivan var. herregud vad fin den var! en gigantisk 3a med 3 toaletter! älskar att vi satt och planerade att vi ska flytta in där haha.. men skulle så inte banga!! det var en perfekt fest lägenhet och såg framför mig hur kul man skulle kunna ha där! men anyways så var skivan jätte rolig!

hade tid hos tandläkaren 13:20 och lyckades hinna precis i tid (okej jag ska inte ljuga, kom 5 min försent..) och det var inte roligt! har tydligen jätte många hål och ett är så illa att det måste lagas! egentligen ville hon dra ut den vilket tydligen skulle innebära en "mindre operation då tanden är svår att få tag på" sen la hon till att det gick att laga den istället och sedan dra ut den om jag skulle få problem. hmm svårt val?! min största rädsla är att behöva opereras så tror jag kör på lagningen! ingen ska in och dra ut nån tand i min mun säger jag bara! men har ångest över lagningen oxå... innebär det att man måste borra..?? hon började snacka om bedövning och grejer. kul. jag som aldrig har hål! vad har hänt? fml. hejdå.

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0