Dont let it bring you down

idag vandrade jag och jossi lite på stan efter skolan. jag haffade mina efterlängtade vita shorts och hon en superfin balklänning! lyckades även få lite insikt över en grej tack vare ngt min käre vän sa. (haha älskar att vara så hemlig i bloggen mahaha) inser att jag varit rätt dum som inte insett det tidigare.. man vill alltid ha det man inte kan få så att säga. kändes iallafall jävligt bra och nu kan jag move on med mitt liv 8) när jag kom hem var jag så himla sugen på chokladbollar så bestämde mig för att sno ihop det lite snabbt! älskar att det stod att det skulle bli ca 20 st i receptet, jag gjorde 7. mådde lite illa efter jag hade klämt i mig en och en halv.. men nu ska vi inte vara såna! :D

Pusspuss
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0