Burden of tomorrow

Nej men tjeena!
Idag hade jag en lektion vilket bestod av foto! Hade redovisning, så i den visade jag upp två nakna Idas och sen Tove upp och ner, it was so beautiful. Nej men fan jag är stolt över mitt timmes arbetet i sista minuten! 
Imorgon är en sjukt viktigt nationella prov i Matte B, om jag inte klarar den så är det kört för mig! Fuck hatar verkligen verkligen den personen som kom på matte b.. 
Sen har jag också avgörande prov på torsdag också, greeet. Men sen är det fan lugna puckar för mig! Drar till Siesta på onsdag med Mary och Jonna så det är verkligen en bra start på slutet av trean! Suure, vi har inte köpt ett tält, beställt resa eller dricka så får se hur det här går! 

Nej nu måste jag plugga vidare i jävla slutting matte och sen blir det som belöning GOT vid 9 med oboy! Haha

Scen från Misfits, loving it. 


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0