Beautiful day

guuuuud vilken underbar dag!! över 20 grader i solen och riktig sommar känsla! på medialektionen satt jag, jossi, agnes och nina och började välja låtar till flaket, SERIÖST JAG ÄR SÅ TAGGAD ATT JAG NÄSTAN DÖR! tänk att stå där och hoppa som en galning med alla sina vänner och spränga trumhinnorna till as hög house medans man kör genom stan! (haha okej kanske lite överdrivet på det där med trumhinnorna..) i stort sett hela dagen spenderades ute i solen på skolgården med en glass i handen. årets första glass btw! den här dagen och avicii låten nedan gjorde mig taggad på livet<33

snodde en liten bild på när vi myser i solen från henrik!

Åååååh kärlek!

/Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0