Bad hairday

Jag förstår inte hur en tjejs hår kan vara ett så känsligt ämne. Men jag tror inte att jag känner någon tjej som inte bryr sig om sitt hår. Själv är jag lite för känslig. Sitter as we speak och är gråtfärdig eftersom att mitt hår känns så brutalt fult. Det är alldeles för kort och min frisyr är verkligen inte alls smickrande! Tänkte ha lockar på balen imorron men ser mer ut som en tant och får inte alls det där långa vågiga svallet som jag tänkt från början. FAAAN nu var den sommaren förstörd.. Kalla mig töntig och fjollig (jag kommer antagligen hålla med imorron när jag inte är så trött och arg) men allt jag någonsin velat ha är ett låååååångt hår speciellt på sommaren och jag lyckas aldrig! Så nu kommer jag se ut som en tant med kort hår på balen. Kul. Fml.

/Katarina

Rip mitt hår...


Kommentarer
Postat av: freja

vem har sagt att ett kort hår är ett fult hår? ;)

2012-05-29 @ 23:14:03
URL: http://frenergy.webblogg.se/
Postat av: katarina

ingen, men jag vill inte ha kort hår :'( passar inte i det..

2012-05-31 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0