This is what makes us girls



Hellooo!
Kände att ett inlägg var dags när jag inte hittade ett enda inlägg som var från mig.. anyways, soligt idag! Kallt men soligt, och halva klassen åkte igår till Polen medans ''för dålig frånvaro och för lite pengar-delen stannade kvar, yeyy. Haha men de är itne så jävla sad, jag menar vi får ju lära oss saker! :O vem tackar nej till kunskap liksom??

Vid fem ska jag träffa Neuman i stan så ska jag hitta solisar, sen ska vi ta en öl på Harry B James och sen bio och se Star Wars på 3D! Kände som om man måste se den när den kom i 3D, för de som är nördar iaf..

Sen har jag plugg som fan!.. okej en bigass uppsats som ska va inlämnad på fredag, annars inget mer!

Nu ska jag dra ut med jycken, PEACE

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0