Studentskiva<3

fyfan vad roligt vi hade!! gick runt med ont i magen hela dagen för jag var så nervös över att det skulle bli värsta floppen. sååå not the case! har kommit fram till att min klass är rättså grym och tror inte att någon hade tråkigt! hade förväntat mig jätte äcklig mat men den var super god! Är nog inte många som gick till skolan idag! jag och brudarna var sist kvar haha.. blev tillslut ivägtvingade av vakterna och jag körde nån historia om att jag hade svart bälte.. oklart varför. sen blev det donken där man istortsett kände alla och sen blev det taxi hem. vaknade dock upp med en krigsskada på handen då jag lyckades ramla och skrapa upp den... men är som sagt så glad över att det blev så bra! minne för livet ;)










/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0