LMFAO



i fredags hade klara södra skiva med LMFAO tema! hade aas roligt och alla i den klassen är underbara <3 sjukt att vi har hållt kontakten så bra egentligen, med tanke på att jag bara gick med er i ett halvår! men är så glad över att vi gjort det!! och imorron är det dags för min egen skiva och är typ nervös haha. vill verkligen att det ska blir lyckat och att alla har kul! speciellt för dom som annordnat och fixat hela grejens skull! har iallafall blivit av med alla mina biljetter nu! Oh happy day haha! och just nu sitter jag och väntar på att min brun utan sol ska torka då det ingår i min outfit att vara brun. ber till gud att det inte blir fläckigt..


/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0