Couldn't resist

tjoho! idag hade jag religionsprov om islam och kan inte riktigt bestämma mig om det gick bra eller inte.. kunde nog gått sämre iallafall! efter provet drog jag och jossi in till stan för att spana lite i affärer självklart hittar vi båda linnet vi suktat efter men aldrig orkat köpa eftersom vi bara trodde det fanns på en hemsida, men plötsligt var det bara där! "vi kan ju prova iallfall, det sitter kanske jätte dåligt och då behöver vi ju inte gå och sukta efter det i onödan" mm tjena. slutade iallafall med att båda var tvugna att köpa det och nu har min budget för den här månaden gått åt skogen. 3 skivor inom loppet av en vecka så biljetter, kläder och alkohol ska köpas. har kanske 500 spänn kvar...? fuck. måste verkligen skaffa mig ett jobb det här går ju inte. hoppas jag får svar där jag lämnat cv snart! (hoppashoppashoppashoppas osv.) nu har iaf en sommaroutfit kirrad! tänk er i sommar, med bruna ben och bikini under..(den är väldigt seetrough egentligen, har ett linne under) mmm me liiike!



/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0