Pics

Last day in school!
En lektion och vår lärare ville göra det som en riktig lektion! Wiiiierd. Men nu är det över iallafall, på tisdag smäller deeeeeet!! Lite orolig eftersom jag inte har några skor så nu har jag att välja mellan 7 centimeters (vilket är för kort) eller 15 centimeters (vilket kommer att vara omöjligt att springa i samtidigt som man är lite påverkad) Mitt liv är fullt av svåra beslut: Mössa på flaket eller inte? Lockigt eller platt under dagen? Lösnaglar? Lösögonfransar? Ta med sprit på flaket? Beslut beslut alltså.

Anyways, kan ju tänka tillbaka lite, förra veckan var jag på festival i Skåne, vi körde en hit and run och lyckades bo på festivalen helt gratis men som sagt var tvunga att rymma när de upptäckte, men tre dagar utan 5 var jävligt bra ändå tycker jag! Missade Timbuktu och IAMX men får bli en annan gång.. snyft.

Lite wierda bilder från Siesta! 
 










/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0