Sunday

vädret är inte särskilt mysigt med det är bättre än det var igår! typ det värsta jag varit med om! 5 grader och storm i juni?! är detta ett skämt..? håller iallafall tummarna inför tisdag för DÅ JÄVLAR SMÄLLER DET! jag och jossi shoppade öl inför flaket idag. kändes inte alls som alkis varning att gå runt med en kundvagn som endast innehöll 4 flak öl och lite ballonger.. hehe. fick lite skumma blickar med folk fattar ju att det är till flaket! tänkte att jag skulle städa och fixa allt i mitt rum så jag slipper göra det imorron. och juste EMILIA KOMMER HEM IDAG!!!! fyyyfaaan vad jag saknat henne och nu är hon hemma igen efter ett helt år i usa! kommer krama sönder henne när vi ses!

tjejerna pratade om att dra ut igår vilket jag var sjukt otagg på tack vare stormen.. så vi sket i det. men fick av någon anledning ändå en massa sms om att jag stod med på listor..? haha jag hade inte ens skrivit upp mig?! men jag klagar inte om de fortsätter skicka dessa hehe. partyparty!




/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0