Summer starts here





summerburst förra året<3

åkte till landet igår och var så sjukt taggad på att kolla på swedish house mafia dokumentären följt av direktsändningen från SUMMERBURST! självklart funkar inte tvåan ute på landet bara för att det ligger mitt ute i skogen. höll på riktigt på att bryta ihop men tack gud för iphone och svt play som redan lagt ut shm dokumentären och visade live sändningen! asså jag ångrar så bittert och grovt att jag inte köpte en jävla biljett! jag höll på att dö av att kolla och inte kunna vara där. självklart börjar jag gråta när alesso drar igång calling och när sebastian ingrosso körde one. haha stelt, jag är störd jag vet. men det var så fint! fick mig att tänka på snubben i metro som skrev att house inte är riktig musik. säg det till alla hoppande, dansande, skrikande (och jag gråtandes hehe..) ungdomar som var där och lyssnade i typ 8 timmar, eller nä ännu längre med tanke på att det var två dagar i år. och känslan när axwell ställer sig på scenen och säger "vi har ju en liten grupp som heter swedish house mafia, och vi känner att det är dags att komma hem nu" där fick jag rysningar och höll på riktigt på att kollapsa. har väntat på det sen i tvåan!! det här är så sjukt!!!!

den 24 november, ill be there!!!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0