Studenten!!<3

alltså fyfaaaaaaan vad roligt det var! champagnefrukosten var i humlan och jag var så rädd för att det skulle vara 5 grader och regn men det var snarare 20 grader och sol! lite halvlulliga begav vi oss till skolan för fotografering och lunch. efter lite uppträdanden av lärarna mm i aulan var det äntligen dags för utspring! OMG den känslan! det var så stört det var liksom över på 3 sekunder! 3 år i skolan var bara över helt plötsligt! när jag äntligen hittat familjen och vännerna på skolgården var det dags för flak. å herre det måste vara det roligaste och galnaste jag gjort i hela mitt liv! har fortfarande öl i örat hahaha! att bara stå och skrika och sjunga med till hög musik samtidigt som man sprutar öl över alla i närheten! turist japanerna på stan var helt fascinerade och filmade och fotade alla flak som åkte förbi! haha dom undrade väl vad i helvete vi höll på med!! synd bara att det började regna/hagla efter ett tag.. dör typ när jag tänker tillbaka på hur alla stod och sjöng med till sommartider samtidigt som man hoppade för att hålla värmen! haha åh saknar det redan <333 VILL GÖRA DET IGEN!!



har så sjukt mkt bilder men orkar inte lägga upp alla nu så det får bli i omgångar haha! ååh blir nästan tårögd av att titta på detta.. och imorron är det klara tjejernas tur!! TAGGAAA FÖRFAAAN!!!!

låtarna som bäst beskriver denna underbara dag är sihouettes, genom eld och levels, punkt!

/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0