oaklake

kom precis hem från en partyfylld helg i kära gamla eksjö. åkte dit i lördags morgon för att hinna till Mikaelas utspring which we did som tur var! vädret spårade dock och från ingenstans kom stormväder med regn, blåst och åska, MYS! ännu bättre blev det av att jag hade små ballerina skor som inte är gjorda för sådant väder.. men sen på kvällen klarnade det upp och det blev party på det gamla hederliga hotellet och imorse var jag knappt bakis vilket jag var jätte rädd för att jag skulle vara eftersom att jag alltid blir det annars.. men plötsligt händer det! kan bero på smörgåstårtan jag klämde i mig nån gång vid tre.. hehe.

har ju även hunnit fira klara brudarna som tog studenten i torsdags! åkte med på flaket vilket jag tror gav mig en mild form av tinnitus.. party på den! men roligt var det iallafall! känslan av att ensam gå på bussen nerdränkt i öl och lite diskret sätta sig längst bak i bussen ;D i fredags var jag och några av tjejerna på emilias mottagning och hade skit kul haha! nu är det bara petra och freja kvar på tisdag! sen är det över.. så jävla sjukt!






/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0