Midsommar

oj här var det uppdaterat! men har inte hunnit med tanke på att jag jobbar hela dagarna.. tänkte iaf att jag skulle dra midsommar lite snabbt för jag känner på mig att ni alla är dying to know! ;) jag, petra, emilia och jossi drog iväg till trosa i torsdags! fick bli lite panik packning efter jobbet eftersom vi egentligen planerat att åka på fredag morgonen men den bussen gick 08:45 vilket vi var halvtaggade på.. okej så stressigt var det inte, hann faktiskt sola innan oxå 8) hehe. på midsommar morgonen vaknade alla och var överlyckliga över vädret! seriöst inte ett enda moln på himlen och hur varmt som helst i solen! vid typ 10 kom sebastian och hans kompis jalle ut och vi käkade en as god lunch! fin var den också, är faktiskt väldigt impad haha. sen bagav vi oss bort mot midsommarfirandet. som tur var fick vi låna cyklar av grannarna då jag bara hade två stycken, den ena hade en barnstol som inte gick att ta bort så man var tvungen att sitta i den om man skulle bli skjutsad.. det gjorde fan ont i rumpan i dagar efter det haha! sen begav vi oss tillbaka till stugan och fortsatte dricka, spela kubb och äta (har väl gått upp ca 2 kilo under den här helgen.. men vad gör man inte?) vid 10 kände alla för att bada which we did, första doppet i år!! kan ju inte säga att det var jätte varmt men alltför hemskt var det faktiskt inte! sen åkte vi hem och aa.. fortsatte dricka och spela kubb haha! framåt två var alla helt döda, och nej inte färskingar vi hade ju faktiskt druckit sen 12 hehe. roligt hade vi iallfall!
 
på lördagen var vädret inte särskilt bra.. det regnade dock INTE! oh happy day :D men vi gick och handlade lite mer mat och sen var killarna tvugna att dra hemmåt. på kvällen blev det bättre väder så vi käkade och förade ute på verandan. så sjukt mysigt! älskar att kunna sitta ute sådär. sen drog vi ut till tullhuset och hade sjukt roligt haha. resten kan jag inte berätta. alla hade kul iallfall så mkt kan jag säga! vid 5 drog vi hemmåt och fyllekäkade rester haha. men det var så gott! jag och brudarna får se till att styra upp fler landet helger! ;)
 
eftersom att jag såklart inte tog några bilder.. (så jävla typiskt) så tänkte jag bjussa på världens bästa sommarlåt som spelades mkt i helgen men förstår mig inte på nya blogg.se så det funkade såklart inte?? får försöka en annan gång.. haha.
 
 
Puss!/ Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0