fyfan vad vi är bra<3












lite mer studentbilder! saknar det så! känns så himla tråkigt att allas studentfiranden nu är över.. inget mer flakåkande och mottagningar. sad face på den på riktigt faktiskt! i tisdags firades ju faktiskt både petra och freja som tog studenten samt att vi hade skolavslutning (vi måste ju vara den enda skolan som får betygen på skolavslutningen efter att vi tagit studenten...?) självklart mådde jag bajs just denna dag. höll på att frysa ihjäl medan alla andra tyckte att det var varmt samtidigt som jag höll på att somna inne i kyrkan. kunde inte ens gå på frejas utspring och inte följa med på flaket heller för den delen. FML jag ville verkligen! men var tvungen att åka direkt hem och sova så att jag skulle orka med mottagningarna. sov i typ 3 timmar och när jag tog tempen såg jag att jag hade 38.9 graders feber. FEEEEST! men tog några alvedon och pallrade mig iväg till freja och sedan till petra. skit god mat, dricka, tårta osv!! typ därför man kommer sakna mottagningarna hehe.. sen fyra alvedon senare hade febern försvunnit så följde med på petras slutskiva på collage. hade haft skit kul om jag var taggad men kunde inte riktigt sluta tänka på min säng så jag och petra drog lite innan 2. sen igår kände jag att febern var tillbaka så sov typ hela dagen. men idag mådde jag lite bättre så hängde med freja ett tag vilket jag förmodligen även gör ikväll!

så nu har ni fått en update om mitt extremt intressanta liv, hoppas det känns bättre nu!
ciaaaaao
/Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0