Vågorna gungar mig

 
2 jobb veckor kvar till semester! och mindre än 3 veckor kvar till magaluf, sååå sjuuuuukt! är lite ledsen av att jag och min kära jobbar kompis clara inte kommer jobba mer tillsammans då vi inte har samma veckor.. så kommer sitta forever alone inne på mitt rum.. snyft! men veckan efter det får jag jobba hemifrån och jag trodde vi skulle ut till landet men nej det var tydligen i slutet av veckan så får hålla ut lite till. är sjukt sugen på att åka ut dit! vet inte riktigt varför men vill kunna åka och bada och typ allt annat mys man gör när man är på landet!
 
i fredags var det lite party hos emilia och det blev lite mkt.. det var partaj på lördagen oxå men jag var lite trött så jag bangade hehe.. men fredagen var himla rolig trots allt! så igår tog jag det bara lugnt hemma. mamma och pappa var på party så var ensam hemma till typ 1 på natten. självklart går en propp så att elen i halva huset lägger av men händig som man är löste jag det! (inte alls med pappas hjälp...) idag var firades lite släktingar och jag fick kommentaren "oj vad solbränd du är, du har varit utomlands eller?" HAHA VA?! själv känner jag mig sjukligt blek men jag tackar så mycket det där kommer jag leva på hela veckan!! :D
 
ikväll är det EM final! Heja spanien!!
/Katarina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0