Sommar

i lördags blev det utgång med klassisarna! vi förade hemma hos karin, jag och emilia gick vilse påväg dit och jag lyckades tappa mina älskade aviators i marken så att ena glaset ploppade ut. men det fixade optikern gratis så ingen skada skedd! :D men väl hos karin var det jätte mysigt! dock var det så äckligt varmt hela dagen och jag höll på att svettas ihjäl i min klänning och tunna jacka. trots det såg jag hela 3 pers som gick runt i svarta långbyxor och skinnjacka! vad är det för fel på människor?! anyways begav vi oss till sommar och hade skit kul! så roligt att halva söndagen fick spenderas i sängen och andra halvan i pyjamas framför teven hehe.. men vädret sög ju ändå så det spelade inte så stor roll. ikväll blir det middag med familjen på nån mysig restaurang vid vattnet. de andra ska cykla men eftersom min cykel numera är ute på landet får jag ta bussen och tåget. gud vad "synd" hehe.
 
later aligator! /Katarina
 
ett glatt gäng ute på karins balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0